Välkomna

Hej och välkomna till min blogg!
(som är under uppbyggnad så hoppas att ni har lite tålamod)
 
För er som inte vet vem jag är så tänkte jag berätta lite om mig själv :) 
 
Jag heter Evelina Hjelm och är 19 år (blir 20 i maj) och jag bor i den lilla byn Smedjebacken i södra Dalarna!
 
Mitt absolut största intresse  är fotografering och det är det som den här bloggen till största delen kommer att handla om! Kameran jag använder är en Nikon D600 om någon skulle undra.
Jag är främst inriktad på porträtt- och djurfotografering i naturligt ljus utomhus men har även en liten studio. 
 
Jag är en väldigt positiv, social och pratglad tjej, så under en fotografering med mig ska du verkligen inte känna dig blyg eller tycka att det är jobbigt utan vi skrattar och har roligt tillsammans! 
 
Jag hoppas att ni kommer vilja följa mig och min kamera både här och på min hemsida http://www.evelinasfoto.weebly.com även denna är under uppbyggnad men hoppas att ni har tålamod! 
 
 
Många kramar
 
Evelina 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Fotograf Evelina Hjelm

www.evelinahjelm.com

RSS 2.0